sehrengiz_8 belki de dogru soyluyorsunuz cok istedigim icin yada fazla kafaya taktigim icin de negatif sonuc aliyor da olabilirim, iste bu duyguyu yasayabilmek yasamak isteyen herkese allah nasip etsin gercekten cok farkli bir his heyecani ayri korkusu ayri tedirgin oldugum tek sey ilk hamilelik doneminde olan belirtilerim suan da da var ama bu sefer ki bilincli degildi aslinda fikir almak icin cirpinisim bunun icindi yani bilincli döllenme yapmayip yine bu sekilde hamile kalinabilme ihtimaliydi