Ranakzrn bende ilk başlarda bitki çayların hepsinden uzak durmuştum ama ıhlamuru içebilirsin diyodu herkes doktorum da öyle diyince 20 ci haftamdan beri içiyorum günde iki fincan bir sabah kahvaltıda birde gece yatmadan iyi geliyo bi zararını görmedim adaçayı kekik filan onlar çok tehlikeliymiş