Zuzu35 Lilbaby ben kullanıyorum canım gerçekten kurtarıcım bebeğim hep kucakta durmak istiyordu gündü emzirip buna koyuyorum ve beyaz gürültü açıyorum kendiliğinden uyuyor bende işimi gücümü hallediyorum öneririm yani
Lilbaby GlinGlerAs Zuzu35 Peki bazı sayfada 9 kg kadar kullanım, bazı sayfada ise 13 kg diyor. Hangisi doğrudur ?🤔
Zuzu35 Lilbaby bence 9 çünkü benim oğlum 6500 kilo ve çok hareketli biraz zıplasa kıracak gibi yani 9u anca taşır
Omrebedel Lilbaby merhabalar yardmci olurmusnz bende joie sansa almak istiyorm ama kararszm siz memnunmusunuz yatis pozisyonuna gecyrmu acaba fotograf atma sansz varmi yada istagram adresnz fln lutfencyardmci olurmsnz
Omrebedel Lilbaby lutfen sizden fotograf bekliyorum insallah unutmazsnz cunku alcam da ona gore karar vericem
Lilbaby Omrebedel merhaba ☺️ Bebeğim 1 aylık ve aktif olarak kullanıyoruz ben çok memnunum dilersen yaz instagram adını fotoğraf atayım.
Omrebedel Lilbaby dila_hanim222 siyahli beyazli file bluz giyilms bir resm var sana zahmet atabilirmsn ya asiri kararszm bnde kimisi iyi kimisi kotu dedi birde hani yatis pozisyonu yokya o kafami karstrdi