Beratcan Mrb arkadaşlar 22 haftamdayım bi haftadır bu ağrı var bnde çok erken değilmi.sağlik ocağindaki doktora sordum bebek baskı yapıp aşağıya iniyodur dedi doktoruna git dedi korktum.doktorum da izinde acaba aynı durumu yaşayan varmı bu haftalarda
momyseker Beratcan bende yaşıyorum. Pelvik kasları gerildiği için ağrı oluyo. Bebek büyüdükçe rahimde büyüyo ve doğal olarak eskisinden çok daha büyüyünce rahim, pelvis kemiklerinde ağrı oluyo. Gayet normal
Miya-m Beratcan aynı durumu yaşadım 24 haftadamdan sonra, bir hafta kadar yatakta döneniyordum bile. 2-3 gün magnezyum içtim geçti şu an yok ağrım. Kontrolüm de güzel geçti sorun yoktu.
zge13 Beratcan ben hamileliğimin hemen hemen başından beri yaşıyordum doktoruma bu konuyu açtığımda iyi bir şey oradaki kaslar kendini bir şekilde alistiriyor dedi bacak arası kemiklerim de ekşi ekşi ağrı yapıyordu bacakların da şekil alacak tabi dedi kendi arkadaşının hamileliğini söyledikten sonra 9 ay boyunca cektiğini doğurup öyle rahatladigini söyledi hatta
Beratcan momyseker bende normal diyodum sağlik ocağindaki doktor biraz korkuttu beni bebek kanala inmiş olabilir baskı ypiyo olabilir dedi daha erken
momyseker Beratcan Sağlık ocağındaki doktorlara pek güvenemiyorum ben. Kendi doktorunuz sizi muayene ettikten sonra anca böyle bişey söyleyebilir. Siz içinizi ferah tutun ❤️
Miya-m Beratcan tadı kötü değil ki. Burada yazılanlara aldırış etme :) suya atılan C vitaminleri ile aynı tadı rengi de turuncu oluyor zaten. Kötü değil
meliiisoz Merhaba canım bende 30 haftalığım o haftalarda arw sıra yokluyordu maalesef git gide gide artıyor🥺
Busenur05 Beratcan ben de 20 haftadayım aynı durum var bebğin aşağıda olduğunu oraya yerleştiğini söyledi bana
meliiisoz Beratcan korkma canım her hamile kadın yaşar bu ağrıyı doğum sadece vajina ağrısıyla olup başlayacak bir şey değil benim erken doğum riskim var ama doktor bana düzenli kasılman kanaman su gelmen yoksa korkma her şey normaldir dedi