Merhaba hanımlar kadır gecemiz mübarek olsun inşallah ❤️ ❤️
Benm ikinci hamileliğim 33 haftalığm şuan. İlk hamileliğim normal doğum. Ve şuan ki hamileliğim de oranın ağrısını hissediyorum dikiş varken ki ağrının aynısı. Sizde de boyle olan bat mı acaba normal bişi mi teşekkür ederim şimdiden