Melekk_1 34+6 haftalık hamileyim ama cumartesi den beri baş agrısı cekiyorum sabah agrıyor akşam düzeliyor döngü resmen yaşayan oldu mu tansiyon olabilir mi😥 doktora gidecem birazdan
Aynenkanka Melekk_1 bilemedim canım ama ihtimal var tabii ki. Magnezyum ağrılara iyi geliyor eğer kullanmıyorsan tansiyon vs değilse yaşadığın doktoruna sorabilirsin
Melekk_1 Aynenkanka cünkü doktorun verdiği agrı kesici ile de geçmiyor boşuna alıyorum erken doğum falan olur mu ki korkuyorum 😥
Sevimozsuer kimyasal gebelik yasadim, simdi de gecikmem var 1 hafta gecti 2 3 gundur kasiklarimda belimde agei ve sanci gibi birsey var bi kac gun asiri uykum oldu ama bilincli bir dollenme yapmadik yasayan var mi yada bilgisi olan
Melekk_1 Emos07 hersey yolunda sükğr ama ben cuma günü damar dan kan takviyesi almiş onun yan etkisi olabilir dedi. Tansiyon falan iyiydi sükğr