mariapuder herkes selam,sabah öksürük ateş ve bogaz agrısı şikayetiyle doktora gittim covid testi yaptılar doktor bide augementin antibiyotik yazdı gebelikte kullanabilirsin dedi ama benim içim rahat etmedi ağır bi antibiyotik bi sorun olur mu kullanam var mı
designermoms mariapuder doktorun yazdıysa zaten problem yoktur burdaki kimse doktorundan iyi bilemez Ben de kullandım aynı antibiyotiği bir zararı olmadı
Leylosunannesi Merhabalar bende de idrar yolu enfeksiyonu var kültür testinde üreme olunca doktor banada aynı antibiyotiği yazdı. Bende kullanma konusunda tedirginim ama doktor yazdı diyerek kullanıyorum. Umarım bir sıkıntı yaşamayız🙄
designermoms mariapuder benim kendi kadın doğum doktoru yazdı idrar yolu enfeksiyonu için Hamilelere verilebilen tek anbiyotikmiş sanırım ben yanlış hatırlamıyorsam İStersen yine danış ama ben de kullandım bir sıkıntı olmadı Yazan doktor hamile olduğunu biliyor muydu?
Sudamla Bende 6 haftalık hamileyken diş apsesi yüzünden agumentin 625 mg kullandım ama diş hekimim ile kendi doktorum telefonda görüşüp bu şekilde karar verdiler bana en masum antibiyotik agumentik 625 mg demisti doktorum ama tabikide her iki doktoru telefonda konuşturdum bir sıkıntı yaşamadım cok şükür ama sizde doktorunuza mutlaka danışın o şekilde kullanın her hamilelik bebek ve anne anatomisi farklıdır bunlar size örnek teşkil etmesin dilerim güzel sonuçlar alırsınız