Merhaba, biz sebepsiz infertiliteydik yani hersey normaldi ama olmadı 3 sene bekledik sonra bir doktora gittim aşılama deneyelim olmazsa tüp bebek dedi ve aşılama konusunda da umutsuz gibiydi sanki ama ilk tedavide ilk asilamada tuttu çok şükür şuan ikizlere hamileyim. Süreç su şekilde bir hafta bir hap kullandım yumurtaların büyümesi için ve kontrollere gittim istenilen büyüklüğe ulaşınca catlatma ignesi oldum ve 36 saat sonra eşinden alınan ve yıkanan sperm muayene masasında sana enjekte ediliyor çok kısa ve ağrısız bir işlem hafif sanci oldu sadece bu kadar sonra 14 gün sonra güzel sonucu alıyorsunuz inşallah tek seferde sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 💐