Helin09 evet çok normal
Ben günlük yürüyüşlerimde mutlaka mola vererek yapıyorum. Yarım saatte 1 duruyodum sonra 20 dk da 1 durmaya başladım. Eğer tempolu yürürsen belirli bi hız olunca daha az yoruluyosun
Bide sana tavsiyem
Hamile korseleri var benim çok işime yarıyor
Karnını alttan destekliyor beline yüklenen ağırlığı bi nebze hafifletiyo seni sıkmıyor
Sanki biri arkandan sarılıp karnını hafif kaldırmış gibi oluyo yürüyüş egzersiz daha kolay oluyor
Ben ilk hamileliğimde özellikle son hafta suquat yaparken çok işime yaramıştı