meliiisoz bende geçen kontrolde doktora sordum normal düşünüyorsan uyuşturmadan doğumhanede alıyoruz dikişi ama sezeryan düşünüyorsan bebeği aldıktan sonra en sona dikişini bırakıyorum sen hiç bir şey hissetmeden onu da alıyorum dedi. Bende şeyi merak ediyorum. Sondayı bütün işlemler bittikten sonra mı takıyorlar yoksa uyuşturduktan sonra mı takıyorlar?