Merhaba güzel annelerim 🫠❤️ . Bebek gereçlerini ve kıyafetlerini hangi haftada aldınız ve ya almayı düşünüyorsunuz ?
Ben 35-36 haftaya saklamayı düşünüyorum ,mümkün olurmuacaba o zaman gitmek ağırlaşmak felan konusundan dolayı..
26+3 haftalık hamileyim 🧿 , 59 kqdan -66.6 kq oldum .Mümkün olur mu