Dileqim 11. Haftada kanamam oldu şiddetli doktorum plasenta previa ( bebeğin eşinin önde olması) teşhisi koydu 4 kez kanama geçirdim ipne ve progestan tedavisiyle kanamam durdu 2 aya yakındır evde uzanıyorum ayağa kalkmamaya çalışyorum.
Aşağıda kalması durumunda normal doğum yapamazmışım kanma devam ederse erken doğum riski oluşur ama şuan bşr sıkıntımız yok çok şükür ayrıca erken haftalarda olduğum için 25. Haftya kadar rahim büyüdükçe plasentada yukarı çıkar dedi ama bekliyoruz 18 olduk hala aynı kanamam yok şuan çok şükür