Deletedmom_50
Hayırlı bayramlar canım evdeyim dinleniyorum gideceğim doktor başka ilde olduğu için yetişip gidemedim bi sıkıntı yok gibi şuan inşallah bayramdan sonra kontrole gidince öğreneceğim
Ama zaten ben serklaj olmadan önce bebeğin suyu baya aşağıdaydı o şekilde bile dikilmiş olabilir dediler hastanede bi yakınımıza sordurduk artık gidince görücem 🥰