Mucizem-1 Kızlar merhaba 20. Haftalığım ve hep tansiyonum düşüyor genelde 10-5 olarak seyrediyor doktorum herhangi bir sorun olacağını söylemedi ama dün geceden beri 8-5 çok başım dönüyor rengim sapsarı aranızda böyle olan var mı
Fatma_11 Mucizem-1 tansiyon düşüklüğü problem yapmaz benimde o haftalarda öyleydi çıkması problem şu an yüksek ilaç kullanıyorum riskli Bi gebeliğim var dusuge takılmayın