cansbade Kızlae saçma gelebilir ama ultrason fotoğrafıyla beraber bebeğimiz olucagını duyurcaz tabiki içimden gelenleride yazıcam ama fikir olması açısından şöyle güzel bi yazı istyorum varmı aklına gelen ? “İçimde yeşeren büyük bi aşk var” gibi gibi
Sila66 cansbade ıcınden gelenı yaz canım 😂🤍 ne gecırıyorsan ıcınden onları tek tek yaz mutlulugunu vs
MadameHappy34 cansbade İki kişi çıktığımız bu yola üç kişi devam ediyoruz🤰 İçimde büyüyen minik eller minik ayaklar ve minicik bir kalp var 👼❣️
cansbade Cayvarmiya çok çok güzel masallah Allah size eşinize bağışlasın yavrunuzu çok güzel bi anı olmus ayrıcada 🧿😍