Selam kızlar🙂 Doktorum bana 12. haftada kıza benziyor demişti. 16. haftada kesin kız dedi. Ama bu resmi kim gördüyse kesin erkek diyor. Cinsel organı ve testisleri çok belirgin diyor herkes 🤷🏻♀️ banada öyle geldi açıkcası bunu gördükten sonra emin olamadım. Acaba sürekli kız denilip ayrıntılı ultrasonda erkek olduğunu öğrenenler var mı? Bir kızım var. bunun da kız olduğu fikrine çok alıştım. Alışveriş yapcam doktorum kesin dedi diye ama herkes yapma bekle diyor 🙈 Sizde görebildiniz mi ultrason görüntüsündeki çıkıntı ve testisleri 🙂
