Ecece Şu kulaktan dolma bilgiler artık beynimi kurcalıyo gebeliğin 1.ayındayım eğer kabız olursam çok zorlarsam bebek düşermiş bu doğrumu?
Bahar11mucize Ecece yok canımm düşşe benim düşerdi ilk aylarımda ve bazen hala deli gibi ıkınmak zorunda kalıyorum 33 haftalık olucaz hiç bişey olmadı çok şükür
Kbrmrt Ecece Düşük tehlikeniz varsa dikkatli olabilirsiniz. Benim vardı ve bi kere zorlandığımda pembe lekelenmem olmuştu.