Merhabalar karnımda çizik iz yırtık hiç yok olmadı 35 haftalık oldum ileride olurmu sizce yoksa daha bu haftadan sonra olmaz degilmi hiç istemiyorum olması görüntüsü korkunç çünkü birde küçük nokta gibi sivilce kızarıklık var tek karnımda o normalmidir yoksa kan ilacı vitamin magnezyum çok kullanıyorum onlarmı yapar ??