AnnesiyimM53 İkinci bebeğini erken hisseden anneler hissettikten sonra hergün düzenli hareket ediyor mu acaba ben pek arada hissediyorum mesela iki gündür güzel hissedemiyorum ve endişe ediyorum sizdede öyle mi acaba ??
ysmntrhn AnnesiyimM53 merhaba hayırlı olsun. İlk bebeğim erkekti simdi kızıma hamileyim 2 hafta önce bir tık tık yaptı bidaha ses yok gecen hafta kontrole gittik popişini dönmüş yatıyordu doktor bile kıpırdatamıyor hanımefendiyi sakin bir bebek olacak korkulacak bisey değil böyle olması dedi. İçiniz ferah olsun🥰
minnakannesi08 AnnesiyimM53 benimde ikinci gebelik arada düzensizlik oluyor canım her zaman hissetmiyordum ilk zamanlar
Denizinci AnnesiyimM53 ya size biraz saçma gelebilir ama.bende ikinci bebeğimi 7-8 haftalıkken sanki hissetmiştim. Tıbben mümkün değil ama ben hissettim sanki orada mısır patlaması gibi bir hareketlilik oluyordu. Şu an 12 haftalık eskisi kadar hareket yok
Happymomleyla AnnesiyimM53 bende erken hissettim kalp atışı şeklinde şimdi de hani dediğin gibi çok hissetmiyorum arada 2 3 günde anca mesela bende iki gündür hissetmedim yavrucanımı merak ediyorum 😞
symag AnnesiyimM53 12 haftada söyledi. Çok net gördü sonraki randevu de yine erkek dedi. Şuan 18+3 oldu pazartesi başka doktora gidecem
AnnesiyimM53 symag bende salı günü gidicem canım ☺️☺️ varmı bir sıkıntı nasıl gidiyor benim bir kızım var sıkıntılı doğdu bundada korkuyorum şuanlık iyi de bakalım ilerde ne olur
symag AnnesiyimM53 benimde bir kızım var 8 yaşında. İlk haftadan beri bitmeyen mide bulantısı dışında herşey iyi. Detaylı ultrasondan biraz korkuyorum. Birşey çıkar diye. Onu da atlatsak iyi olacak. İlk hamileligim de prenses gibi bir dönem geçirdim. Doğumda aynı şekil kolay olmuştu. İnşallah darısı buna diyorum 🤭
AnnesiyimM53 symag inşallah canım bnm bende deraylıdan çok korkuyorum kızıma bir sürü şey demişlerdi buna demezler inşallah doğumum falanda zor olmuştu çok sancılı bir dönemdi inşallah bunda herşey güzel olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻