Merhaba kızlar 26. Haftama girdiğimden beri özellikle akşamları aşırı şişlik oluşuyor yediklerime dikkat ediyorum. Olabildiğince hareket ediyorum yürüyüş vs fakat el ve ayaklarımda ödem oluşmaya başladı . Sizlerde durumlar nasıl? Önlemek için tavsiyeleriniz var mı? Yardımcı olun kızlar :(