gecenlerde besli karma aşısı olduk fakat sağlık ocağı bize bu aşıyı alın gelin yapalım demedi hatta bilgi bile vermedi şans eseri bir arkadaşla konuşurken öğrendim 3. ve 5. ayda yapılıyormuş devlet karşılamıyor siz bu aşıyı yaptırdınız mı açıkcası sağlık ocagı bilgi vermediği için cok sinirlendim su an 3 ay 1 günlük kızım hala vaktim var mıdır yaptırmak icin