Naz14 ay ben çok ruhsuzum ozaman ya 😂 ben akşamüstü test yaptım adet olmuyordum çünkü. Alışveriş yapmıştım testi yaptım banyoda bıraktım aldıklarımı yerleştirdim yemek falan yaptım unuttum onu 😃 sonra tekrar banyoya gittim test orda duruyo görünce aklıma geldi 😂 ilkim düşük olduğu için umutsuzdum artık deniyorduk ama her ay bir hüsrandı bizim için ilk gebeliğimde silik çıkmıştı bunda bi baktım tam net iki çizgi banyonun ortasına oturdum ağladım önce saatlerce şükürler olsun dedim eşime de mesaj attım erken gel eve falan diye. Ne bileyim ben arkadaşıyla beraber geleceğini 😂 arkadaşı otururken üstünü değiştirmeye gitmişti testi alıp gittim yanına gel bi öpeyim seni dedim sarıldım sende beni öp falan dedim yüzü bi değişik oldu bişey olmuş biri bişey mi söyledi dedi evet oldu ama bize oldu dedim testi verdim bi kaç dakika falan teste bakıp dondu kaldı ay bi tepki de vermiyorsun deyip gitmiştim yanından 😂 sonra kendi geldi sarıldı ağladı bi süre bırakmamıştı beni aman neolur dikkat et kendine bidaha aynı acıyı yaşamayalım demişti. Şükürler olsun son günlerimiz kısmetse oğlumuzu alıcaz kucağımıza 😍