Alir Kızlar merhaba . 8hafta 4 günlük hamileyim. Bebişin kalp atışı 100 olursa normal midir? Geçen haftada 100dü bu haftada 100.Bazı yerler 140-170 arası olmalı diye yazmış da bilgi sahibi olan varsa aydınlatsn lütfen 🙏🏻
Sibel_72 Doktor sorun var demişse normal değil doktor konuşmadıysa normal zaten mühim olan kalp atışının atması haftanız hala küçük bir dahaki hafta artık düzene girer stres yapmanıza gerek yok;)
Alir Eksijelibon Çok teşekkür ederim ya insan araştırdıkça geriliyo böyle msjları görmek rahatlatıyo 🥰
Eksijelibon Alir tüp bebekle 20 haftalık hamileyim inanın o kadar cok şey araştırdım ki tek öğrendiğim her gebelik kişiye özel. Bebişlerimiz sağlıkla doğucak içiniz rahat olsun yeter♥️♥️
Alir Eksijelibon Yaaa 😍 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻🙏🏻 kesinlikle çok doğru tespitler biraz sakinleşmek iyi gelecek☺️