rabiatkncee Seyma2255 11 hafta 4 gün bugün kanama yaşadım 2 gece hastanede yattım bugün de evdeyim çok şükür 🙏 bebişte bir sıkıntı yok ama kan sulandırıcılarımı kesti doktorum biraz endişeliyim bebeğime bisey olur diye progestan fitil ve proluton depot kullanıyorum şuan sadece inşallah şu zor günleride atlatsak bi sıkıntı kalmayacak 🤲🏻❤️
xbebegimx Seyma2255 1 kilo aldm 61le hamile kalmistim suan 62 bulantim olmasina ragmen yine yemeye calisiyorum🙂
Busss123 Seyma2255 10+4üm mide bulantısından kusmaktan hayat durdu diyebilirim tartılmalı bile düşünmedim
__mom1 Almadım çok şükür 🙏 önceki haftalara göre kendimi daha iyi ve enerjik hissediyorum. Geçen 1 ay hasta gibiydim sürekli yataktaydım. Şimdi azaldı ama yine de eskisi kadar enerjik değilim bulantım da oluyor hergün mutlaka. 11 hafta oldum
Seyma2255 rabiatkncee çok geçmiş olsun canım umarim bir an önce sıkıntılı günlerin geçer bebegine sağ salim kavuşursun 😊🥰
glsmogrtmn 11 hafta 3 günlük olduk. Bulantı ve kusma 5.haftadan beri hayatımı alt üst etti ayrıca kabızım 3 haftadır 😭 sadece dünden beri biraz daha iyiyim ama hemen enerjim bitiyor
Seyma2255 xbebegimx bende 55 ile hamile kaldım bugün 56 kg olduğumu gördüm bir kg hayırlı uğurlu olsun 😂
kubra-yldz47 Bende 10 haftalık oldum hamile kaldığım ilk günden beri mide bulantım oluyor mide bulantısı için hap verdi doktor ama geçmiyor
aysglemrkn Bugün tam 10 hafta oldu mide bulantım ve kusmalarım okadar fazla ki kilo almadım aksine verdim midem düzelsin almaya razıyım zevkle yemek yemek ne büyük nimetmiş
Seyma2255 aysglemrkn ben 6 haftalıkken öyleydim yataktan dahi kalkamıyordum ama mecbur ayaklanmak zorundaydım 3 yaşında bir kızım var çünkü ama 10.haftaya girdim Allah’a şükür azaldi yine ara ara oluyor ama o kadar rahatsız edici kadar değil sadece daha hâlâ enerjim yerine gelmedi halsizlik var hâlâ üstümde