Sleppy natura ve prima premuim care almıştım hamileyken,sleppy fena değil emicilik filan olarak ama cırt cırtları çok kötü yapışmıyor doğru düzgün üst süte geliyor sızıyor iyi kapayamazsan ama kullanılır.Prima premuim care iyidi genel anlamda kaliteli.Asıl sonradan aldığım en çok memnun kaldığım bez prima aktif bebek hem ince hem tam oluyor sızdırma pişik yok.Kalitesi çok iyi primaların.Molfix almış eşim bu arada denemek mahsatlı bir tane kullandım berbat naylon gibi hiç beğenmedim.