Nurellaa Melegim38 vücutta ödem oluşmaması için su içmen lazım, başlarda bende çok içmiyordum kilo alımım hızlı oldu suyu daha fazla tüketmeye başlayınca kilo alımım yavaşladı şişliklerim de azaldı canım 😊
balinannesi20 Melegim38 bende de durum aynı şişe gezdiriyorum gözümün önünde olsun diye yine içesim gelmiyor susamadan içince miden bulanıyor 🤦🏻♀️
Burcu35 Melegim38 pipetli cam bardaklardan alabilirsin canım sanki öyle daha kolay içiliyor bende hep sevdiğim büyük bi bardak suyu gözümün önünde tutarım göz önünde olmayınca hiç su içilmiyo malesef
Senoss5334 balinannesi20 benimde öyle ya resmen su zehir oluyor midem de, diyetisyene gittim gecen hafta suyuna limon sıkabilirsin bir şekilde tatlandırs bilirsin dedi, yada bir iki fındık yiyip üstüne su içersin dedi
GmzDzdr Su çok büyük bi etken ödem konusunda 9. Ayıma girdim ne şişlik var ne bisey herkes şaşırıyo. Hiç şişlik yok diye kilo alımınıda yavaşlatıyo
balinannesi20 Senoss5334 tatlandırmayı deneyebilirim ama ne şekerli ne de tuzlu yesem su azcık içince geçiyor fazla içemiyorum🤦🏻♀️
Albatros3501 Melegim38 suyu 4 buçuk 5 lt falan içiyom hiç ödemim olmuyo çok şükür 🙏 ama kilo almamı yavaşlatmıyo😅😅😅
Merveatan Melegim38 kötü tabi 🙈 su içtikçe bebeğin sıvısı da Dengeli olacak. Vücudun nem dengesi yerine oturur çatlaman az olur. Daha dinç ve Zimde olursun daha parlak cildin olur. İç tatlım iç. Hep iç hem daha a kilo alırsın 😏😘