neanladinyurdagull ssa239688 ben erken gebelik testi olsada yine regl tarihimin geçmesini bekleyip test yaptım doğru sonuç aldım geç döllenmede olabilir çünkü bu sefer çıkmayabilir regl öncesi bendede geç döllenme vardı 5. Günü yaptım ben testi
Aylanursu ssa239688 Canım ben erken gebelik testinde pozitif görüp kanda negatif gördüm gecikmen falan varsa bı başka test yap tekrar ve kan ver emin olmak icin
ssa239688 Aysel_krdg düzenli miydi regliniz benim 6 Nisan gibiydi yumurtalama dönemi dha 11 gün olmuş
ssa239688 neanladinyurdagull yumurtlama tarihimi biliyorum ama ona ragmen geç döllenme mümkün olabilir demekki teşekkürler
Sevimozsuer kimyasal gebelik yasadim, simdi de gecikmem var 1 hafta gecti 2 3 gundur kasiklarimda belimde agei ve sanci gibi birsey var bi kac gun asiri uykum oldu ama bilincli bir dollenme yapmadik yasayan var mi yada bilgisi olan
Aylanursu Sevimozsuer Ben kimyasal geçirmedim bilmiyorum o konuyu ama ilk gebeligum şuan 9+5 olduk ilk başlarda şuan hala devam ediyor adet sancısı gibi ağrılarım oluyordu uyku problemi yaşadım adetim 5 gün gecikmisti bı kan verin isterseniz
elifcicek_07 Erken testler ile hiç günümü gecikmeyi falan beklemedim hep 6 gün önceden yaptım hepsinde de çıktı
ssa239688 elifcicek_07 ne güzel bende umutsuzluğa kapılıyorum tabi negatif oldu olsaydı eğer zaten cıkardı dıye düşünüyorum
Aylanursu ssa239688 gecikmeni bekle derim geç döllenme olabilir eğer varsa o yüzden çıkmamıştır dediğim gibi ben 1 değil 2 değil pozitif gördük kan verdim negatifti gebeligimi inan kaset testle öğrendim ☺️