Em123 Kızlar dün 11 den beri çok kötüyüm bulantı ve geçmeyen ishalim var. Gece 2 de hastaneye gittik sadece sıvı takviyesi ve parol serum yaptı, ama hala ishalim bulantım hafiflemedi bile evde yapabileceğim tavsiye edeceğiniz birşey var mı
Srp37 Em123 ishal için doktorum bana probiyotik önerdi iyi de geldi ya da kefir tüketin, birde Türk kahvesine limon sıkıp yememi tavsiye edenler oldu yaptım iyi geldi belki size de iyi gelir.