Günaydın herkese iki üç gündür gece sağa dönük yatınca sanki kasığımdaki bebek her şey sağa doğru gidiyo sola yatınca sola doğru gidiyor ve kalkarken otururken hapşırırken sancı giriyor. Sizde de böyle oluyor muydu bi kaç gün önce yoktu çünkü merak ettim 😊😅