BerilGzl benimde aynı haftada oldu öldüm resmen ama çektirmedim doktorum onay bile verse yapmam risk atamam canım risk atma derim😔acilde sprey sıkıyorlar rahatlatıyor ve doktora git hamile olduğunu çektirmek istemediğini söyle hanileler için olan antibiyotiksen veriyor🙏🏻