Hatice_123456 Asass988888 cnm bende de görülmemişti geç yumurtlama dur seninkide 9 haftalıkken git kalp atışını bile duyarsınız
Papatyaaa__ Asass988888 bende ikinci kızımda öyle olmuştu git 10gün sonra gel dedi 10gün sonra gittiğimde hamileliğimi öğrendim bence biraz bekle sonuçta pozetiv çıktıysa vardır
Xatic Asass988888 7. Haftada görmeyenler var hatta dün bir postta 9 da kese görmediğinden bahsediyodu biri
Aleynacamoglu Asass988888 Bende olmuşdu bazılarında erken bazılarında gec görünüyor dert etme canım kanda görünüyorsa vardır zaten Hcg 1600 cıktığında görünmüşdü benimki seninki kac?
Aleynacamoglu Asass988888 Aslında görünmesi gerekirdir ama dediğim gibi benim doktorum hep 1600 gecmesi gerektiğini söylerdi bence önümüzde günler tekrar bi acile flnmı gitseniz orda baksınlar bide
Tubaut Asass988888 benim ilk hamilelikte 2700 ile 6. Haftada görünmemişti doktor 8. Haftada gel demişti. İkinci hamileliğimde o yüzden 7. Haftada gittim ilk kontrole normal yani
sedasalman Asass988888 benim betam 3900 dü zor gördük baya su tüket yürü gel falan dedi doktor belli olmuyor yani daha geç de gözükebilir
AdelinaAybars Asass988888 ya tamam da o zaman nasıl test pozitif verdi kimyasal bile olsa kimyasal gebeliktir diye açıklaması gerekirdi sonuçta siz gebe olduğunuz için gittiniz direkt bunu nasıl söyler
Hatice_123456 Değeri az görünce olumsuz konuşuyorlar o bana düşük yapiyosun deyince hiç tinlamamistim bı kulağından girip oburunden çıkmıştı 🤭🤭
Kpinart Erken gitmişsiniz. 7. 8. Haftadan sonra gözüküyor b hcg nin değeri ilede çok alakalı değil. Benim 2 binlerde çıkmıştı devletteki doktor azarlamıştı öğrenir öğrenmez hemen koşuyorsunuz doktora 20 gün sonra gel kalp atışını duyalım demişti.