Kizlar merhaba 37 +4 deyim 5 gündür falan surekli kasiklarda agrim var ama bu ağrı hareket halinde ya da ayakta isem oluyor. Oturup ya da yatar pozisyonda agrim yok sizlerde durumlar ne . Geriliyorum hangi gün doğum baslicak önümüz bayram doktorlar en az 2 gün olmicak bayram sonrası 26sina gün verildi bana ama umarım bekler beni minik kuş :)