irem1- Dogum izni raporunu kaçıncı haftada ve hangi prosedürlerle aldınız illa devlet hastanesinden mi almak gerekiyor ve miktar maaşınızdan mı baz alınarak ödeniyor
Aysesen19 irem1- 32. Haftada devlet veya özelden alabilirsiniz fark etmiyor SSK nız asgari ücretten yatıyorsa ödemeyi de asgari ücret üzerinden alıyorsunuz
Gumus25 irem1- rapor haftası değişmez isterseniz 32 haftada direkt çalışamaz alabilirsiniz yada 32de çalışabilir alıp 37 haftaya kadar istediğiniz zaman çalışamaz a cevirebiliyorsunuz. Zaten 37 haftada zorunlu izne çıkılıyor
Kpinart irem1- ne kadar erken doğum yaparsanız doğum sonrasına aktarılıyor. Ben 36. Haftada doğum yaptım çalışabilir raporu aldığım için toplamda doğumdan sonra 14 hafta izinli sayıldım
Gizemlibirisi 32 haftadan sonra doğum iznini haketmis oluyosunuz zaten..raporu iş yerine bildiriyorsunuz.izin bittikten sonra para toplu yatıyor