Sibelsibos Kullaniciadii benim de 3 gün embiriosu mayısın 1 de oldum transfer garip garip belirti oldu sende ne oldu bide evde test yaptım bugün 8ci gün birinde silik 2 çizgi birinde negatif şaşırdım sen yaptinmi test hiç
Esoo06 Sibelsibos 8. Gün erken olabilir 3. Gün embriyosu için bence 10 u bekle . Çünkü yaklaşık 5. Gün tutunma başlıyor transferden sonra yada her sabah erken gebelik testi ile yap yoksa çıkmaz şuan
Kullaniciadii Sibelsibos benim pozitif canım teansferin 13.günü bugun kanda 340 cıktı belirti hiç yoktu hala yok
Sibelsibos Esoo06 anladım tşkler ne bileyim benim gibi 3 gün embiriosu yaptıranlar 6 ci günde bile çift çizgiyi görmüş pozitif olmuş onndan merak ettim😊
Sibelsibos Kullaniciadii çok sevindim bende erken gevlik testi yaptım negatif normal kaset yaptım silik çift çizgi kafayı yiycem
Cimcat Hnd3535 regl 2.günü estrofemle başladım iki denememde de . İlki 19.gün oldu , ikinci ise 22.gün oldu 🙏🏼 regl 2.gün estrofem,climara forte transfere 5 gün kala lutinus3×1 ,corasprin,prolutex1×1