yaprak_1212 Arkadaşlar ben 20haftalık hamileyim çok fazla kilo aldım üç haftada üç buçuk kilo on günde iki kilo bu kadar kilo alcak kadar yemiyorum aslında hararet de ediyorum toplam 11kilo aldım neden olur sizce
Busraakay_26 yaprak_1212 belki de gebelik şekeri vardır eğer yoksa da bünyen belki almaya müsaittir bende 33 haftamda 21 kilo aldım bir noktadan sonra takmıyorsun salla bebek sağlıklı olsun da anne bir şekilde kilo verir 😂
Gizem1812 yaprak_1212 ben de 23 haftalik hamileyim 10 kg aldim. 20den berk ayni kilom. Bana da doktor cok dedi seker olabilir dedi henuz test yaptirmadim ins yoktur. Ama bizden de cok alanlar var yaaaa hemen cok demelerine alindim 😂 saglik olsun da veririz herkes bir degil demekki
Drylmzsn Haftamdayım 14 kilo aldım. Vücudum ödem çok yapıyor yemekten ziyade vücudunuzda su oranı fazla yükselmiş olabilir benimkinin sebebi tiroit ilacı kullanmam olduğunu düşünüyorum benzer bir durumunuz var mı
Helint 29 haftada 22 kg aldım ilk çok üzüldüm taktım bir süre mecburi yatışım olmuştu hastanede wc ye bile kaldırmadılar olsun sağlıklı olalım sağlıkla kucağımıza alalımda kilo bu verilir takmıyorum artık :)
Ceylanmehmet Ben 31.haftama giriyorum 58 ile hamile kaldım şimdi 66 kiloyum 8 kilo aldım inşallah böyle devam eder benimde
selinsmother Çok alanlar çok verebiliyor canım. Emzirme döneminde dikkat edersen eminim verirsin hepsini. Bol su içip sağlıklı beslenirsen sütün oluyormuş zaten ekstra fazla yemeye gerek yok
Gizem1812 Ceylan48 toplamda 11 cok iyi ama. Suan 6 da guzel bence 🧿 ben acikcasi ortaya karisik yasiyorum ne cok dikkat ediyorum ne etmiyorum. Artik bakalim daha ne kadar alicam 🙃