Herkese selam 20 haftalık hamileyim sağ böbregim çok fazla ağrıyor sizce normal mı yoksa korkmalımıyım İnternete okudum bebek büyüdüğü için agriyabilirmis yada enfeksiyon falan yazıyordu aranızda hamilelik sürecinde böbrek ağrısı çeken var mı?? Cevaplarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler