Merhaba banda yardımcı olur musunuz 16haftaligim kaç kere düşük yaptım ikili tarama yaptirdim risklisin dedi zaten ilk bastada bı boş gebelik dediler korktum şükür değil şimdide böyle oldu şükür onu verende Allah ama sorumluluğu zor bana birşey olsa aileme açıkçası güvenmiyorum