777gonul_ Ultrason doktorum bana hamile olduğumu söylemedi elime bunu verdi ginekologum da folik asit ve progestan yazdı bir hafta sonra yine gel dedi
sulekzl 777gonul_ idrara sıkışık gidin giderken bende öyle gözüktü ve alttan bakmıştı kan testi ne cıktı
777gonul_ <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/04/17/cxD8q.jpg” alt=“cxD8q.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/04/17/cxFmV.jpg” alt=“cxFmV.jpg” border=“0”>
Srp37 777gonul_ neden size söylemedi bilmiyorum bazı doktorlar çok değişik ya, yuvarlak bişey var etrafında imleç var resimde gördünüz mü o kese içinde minik bir karartı var oda yolk veya bebiş
777gonul_ sulekzl kan testim yüksek idrar testim kıpkırmızı pozitif ultrasonda üstten bakdi görmedi sobra alttan baktı nokta gözüküyor dedi ama hamilesin demedi deliricem
Srp37 777gonul_ naçizane tavsiyem başka bir doktora daha gidin nasılsın nokta acaba kocaman kese ben mi yanlış görüyorum acaba [url=https://www.hizliresim.com/nqik4po
Srp37 777gonul_ sizin kesenizi size işaretleyip attım. İçiniz rahat olsun [url=https://www.hizliresim.com/nqik4po
sulekzl 777gonul_  benimde ilk böyleydi