aysenur-y1 burcu hoca çok iyi çok güleryüzlü hastasını unutmuyor :) çok ilgili ben çok seviyorum doğum konusuna gelince benim panikatağım olduğu için maalesef normal doğum yapamayacaktım ama panik atak meselesini söylemeden önce de sezaryen falan dememişti hiç söyledikten sonra bebeği riske atmayalım dedi kan verirken bile bayılıyorum çünkü 😅😅 Burcu hocaya güvenebilirsin 😍