Senanrr11 sancı odasına dogumhanede kimseyi almamislardi bes yıl önce ben doğuma gittiğimde.sancimi çektim lavaboya gittim geldim,dua ettim vs. Açıklığa baktılar ara sıra.allahtan benim ki uzun sürmedi.tam açıklık olunca doğuma aldılar.ustumu falan degistirmediler üzerimde boydan penye bı elbise vardı.dpgumdan sonra da o elbiseyle odaya götürdüler.uzerimi odada ben değiştim annem yardım etmişti.bebegi onlar giydirdi bana pansuman yapılırken falan kucağıma verdiler bebekle beraber dogumhaneden cikmistik