yenianneguney 26+3 haftalığım hastaneye sancılarımdan dolayı geldim yatışım verildi ama suyum da yok açılmamda yok erken doğum olabilir dediler çok korkuyorum mübarek Kadir gecesi dua edermisiniz bana ve bebeğime sağlıkla haftasında gelmesi için 🥺🥺
yenibirannis yenianneguney rabbim bu mübarek ayda ve bu mübarek gecede yardımcın olsun ins sorunsz bı şekilde en kısa zmnda taburcu olursun 🙏
Ecemsuakpolat_ yenianneguney allahım yar ve yardımcın olsun ben de dört gündür sancılardan acillere kalıyorum iğneler serumlar öyle duruyorum bugün bir kaç saat sonra doktorum kontrole alıcak bakalım doğum diyebilir bu hafta veya bugün artık çok zorlanıyorum ciğer geliştirici iğne vuruldum 4 doz 35 haftalığız bakalım 🙈
Turna44 yenianneguney rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin sana bağışlasın yavrunun. İnşallah zamanında gelir erken olmaz 🤲
Binnur-cam yenianneguney canım Allah yardımcın olsun korkma Allahın izniyle hastanede tedaviyle durdururlar inşallah 🤲 Sağ salim vaktinde kucağına al inşallah 🤲🤲🤲🤲