yoncagns1 6.haftayim ve çok kötü soğuk algınlığı almışım fenalardayim onerebileceginiz bir şey varmı doktora da gittim bı serum taktılar iyi gelmedi ilaç da vermdi hamileyim diye
Busraakay_26 yoncagns1 nane limon kaynatıp içine birazcık karabiber bana iyi gelmişti ve bol bol C vitamini alın baya faydasını görürsünüz Geçmiş olsun biran önce iyileşin 🌸🌸
Youngplanner yoncagns1 bende 7. Haftamda domuz gribi olmuştum ve gerçekten hayatımda hiç böyle olmamıştım ölüyorum sandım. Sarı serum bağlattım içinde vitaminler hamilelikte kullanılabilen antibiyotik ve ağrı kesici vardı o biraz toparladı ama onun dışında booll su ve meyve yemeni öneririm