Arkadaslar oncelıkle hepimiz saglıkla hayırlısıyla alalım bebeklerımızı.. Süleymanıye kadın doğum hastanesınde doğum yapan varmı?? Özeli cok fazla dusunmuyorum dogum sonrası Allah korusun bır sprunla karsılasırızda mudahale sorunu olur yada devam ettıgım doktor dogum esnasında yarı yolda bırakır bır anlamı kalmaz dıye devletı dusunuyorum memnunbolan varmı