bademli_puding ay ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde gittim, ondan önce de kimseye gitmemiştim. Bölgenin cihazları kötü biliyorsundur (Yusuf hoca da hep şikayet ediyordu). Cihazdan dolayı bebek görünmedi.
Bana şey dedi, bebek görünmüyor, kesenin şekli düzgün değil, dış merkeze gittin mi hiç orada gördüler mi, dedim gitmedim, ilk defa size geldim. Tamam o zaman haftaya gel, kürtajını yapıp rahmini temizleyelim. Ben çok üzüldüm. Sonraki hafta gittim, muayenesi yokmuş. Boşuna gitmiş oldum bi de. O yüzden önyargılıyım kendisine 😬
Ama benimki nadir yaşanabilecek bir sorun. Belki sen memnun kalırsın. O yüzden önyargıyla gitme.
Hastanede yattım bi de ben, bölgede. O arada Erhan hocayı gördüm, o gün o bölümde nöbetçiymiş, çok güzel ilgilendi. Bana her şeyi açıklamaya çalıştı. O yüzden içime sindi. Muayenesi naısl olur bilmiyorum ama. (Erhan Hanlıgil bu arada)