Bende de dün oldu 15+4 deyiz
Sol tarafımda ilk kez sanki damar damar üstüne gelmiş ayağımı bastığım an ağrı saplanıyordu çok şükür bu sabah iyiyim kontrolümüz çarşamba günü henüz ilaç kullanmıyorum erkenden vermeyeceğim demişti bu gidişimizde başlayacak magnezyum demir ilacı