Kızlarrr 32. Haftadayım 2 gündür sağ kasığıms sancı vurup duruyor yürüyüşe çıktık bugün eşimle ama sol tarafıma basık yürüdüm resmen sağ tarafıma kramp gibi sancı giriyor yarın kontrolum var herşey güzeldi bakalım ne dicek doktorum sizde de oldu mu bu durum