Eliiiiiif Kanuni sultan süleyman eğitim araştırma hastanesi gebelik döneminde giden ya da doğum yapan var mı? Doktor önerisi verebilir misiniz?
Prensesannesi96 Eliiiiiif Sibel yazan doktor kesinlikle tavsiye ederim özel de ona gidiyordum devlete geçmiş çok sevindim şu an ona gidiyorum ama doğum için kararsızım henüz cam sakura olacak galiba
Srpl1423 Ben kanunide sürekli kontrole gidiyorum ilk kızımı da orda doğurmuştum bu bebeğim allah izin verirse orda doğurmayı düşünüyorum. Sürekli aynı doktoru bulmak zor.