Hatice37 canım hareketleri için boşuna şeker yükleme kendine sonra benim gibi gebelik şekerin çıkar. normal bir şeyler yediğinde de hareketleniyo zaten. 30 haftaya kadar hareketleri önemsemiyo doktorlar, hiç hareket etmediği günler ya da sürekli hareket ettiği günler olması normalmiş. zaten günde 17-18 saat uyuyolar