Biz bu kadar iyi şeyler duyup yaşıyorken bu kötü yorumları yapanlar ve yakınları neler yaşıyor ben anlamıyorum işte insanı da bu detirgin ediyor ilk çocuğum sonuçta ve doğum çok önemli doğum da yapılan yanlış davranışlar yüzünden tekrar çocuk düşünmeyen bir sürü arkadaşım var öyle olmak istemem açıkçası