1 cm açıklığım var sancı nişan su gelmesi hiçbir belirti yok. Sadece çok sık toplanıyor Salı akşamı yatış yapılacak önce fitil, sonrasında suni sancı verilecek. Böyle bir süreç başından geçenler var mı? Sezaryene de dönebilir, belirsizlik ne zor. Tecrübeli anneler güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 🙏🙏🙏